Wikipedia

Результати пошуку

12.04.16

       12 квітня в Україні святкують День працівників ракетно-космічної галузі України і Міжнародний день авіації та космонавтики.
   Свято присвячене першому польоту людини в космос. 12 квітня 1961 року Юрій Гагарін здійснив перший орбітальний обліт планети Земля. Він стартував з космодрому "Байконур" на кораблі "Восток-1" і пробув у космосі 108 хвилин. 

    Святкування Дня працівників ракетно-космічної галузі України було затверджено указом президента 13 березня 1997 року.

    21 травня 2015 року була затверджена Стратегія космічної діяльності України до 2022 року. Очікуваними результатами стратегії названі запуск космічних апаратів зв'язку та мовлення "Либідь" та "Либідь-2", космічних апаратів дистанційного зондування Землі "Січ-2-1", "Січ-2М", "Січ-3", науково-технологічного космічного апарату "Іоносат".

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити