Wikipedia

Результати пошуку

26.07.15

Молитва вчительки

Зробив мене ти вчителькою, Боже,
Та вклав у мене замисли Життя.
Із часом трохи їх відкрити зможу,
Якщо мені даси на майбуття.
Великий Боже, дай мені любові,
Бо без любові навіть в’януть квіти.
Та дай мені велике тепле серце,
Щоб всю любов свою могла вмістити!
Давай мені Ти мудрості доволі,
Щоб настанови були, як мета.
Коли чиїсь формує вчитель долі,
Щоби не докучала суєта.
Ще прошу я далекоглядність серця,
Щоб успіх і талант передбачати.
Та сили дай мені побільше,
Щоби дітей від горя захищати.
Не дай мені озлобитись на людство,
Бо всі не зрозуміють мій порив.
Щоб від образ в душі не стало пусто,
Щоб я прощала й Ти мене простив.
Та не зроби нещасною, я прошу,
Щоб лихо не затьмарювало світу!
Тому, що від знедолених у горі
Завжди страждають чимось людські діти!
Та дай мені просте жіноче щастя:
Коханою закохано прожити.
І дай здоров’я ще на довгі роки,
Щоб поруч всіх щасливими зробити!
У час важкий тривоги, неспокою
Торкнись мене чи думкою полинь!
Ти будь зі мною, буду я з Тобою!
За все я вдячна, Боже мій! Амінь!
Марія Титарчук
м. Бершадь

Немає коментарів:

Дописати коментар